Jõhvi Vallavalitsuse teabehalduse kord

Jõhvi Vallavalitsuse teabehalduse korra eesmärk on kehtestada Jõhvi valla ametiasutuse, Jõhvi Vallavalitsuse kui täitevorgani (valitsus) ja Jõhvi Vallavolikogu (volikogu) teabehalduse põhinõuded ning reguleerida Jõhvi valla pakutavate avalike teenuste korraldamist ja arendamist.

Teabehalduse korras käsitletakse ametikohtade pädevust ja vastutust ametiasutuses, andmete kaitset, teenuste korraldamist ja teabehalduse põhisätteid, dokumentide vastuvõtmist ja registreerimist ning nende menetlemise korda, dokumendi vormistamise ning väljasaatmise nõudeid, asutusesiseselt dokumendist teavitamist ja tutvustamist, teabe avalikustamist veebilehel, asutusesiseseks teabeks määratlemise ja teatavakstegemise korda ning ametiasutuses tekkiva muu teabe kogumist ja säilitamist, dokumentide hoidu ja asjaajamise üleandmist.

Jõhvi Vallavalitsuse teabehalduse kord

Lisa 1 – kasutusel olevad infosüsteemid ja nendele juurdepääsuõiguste haldamine

Lisa 2 – dokumendi plangid

Lisa 3 – dokumentide koostamine ja vormistamine

Lisa 4 – dokumendiplankide liigid ja allkirjastamine

Lisa 5 – teenuste protsessiskeemid