« Tagasi

Jõhvi Vallavalitsus otsib oma meeskonda kahte laste heaolu spetsialisti

Laste heaolu spetsialisti ametikoha eesmärgiks on lapse seadusega tagatud õiguste kaitse ning lapse heaolu kindlustamine lapsevanemate toetamise ning lapse kasvukeskkonna mõjutamise kaudu.

Laste heaolu spetsialisti ametikoha põhiülesanded:

  • korraldab eestkosteasutuse ja lastekaitse valdkonna ülesannete täitmist vastavalt perekonnaseadusele, lastekaitseseadusele ja sotsiaalhoolekande seadusele;
  • nõustab lapsi ja peresid lastekaitseküsimustes sh toetustest, teenustest ja seaduslikest õigustest ning protseduuridest;
  • toetab abivajava lapse perekonda, vajadusel kasutades mõjutusvahendeid vanemate kohustamiseks ja suunamiseks;
  • hindab lapse abivajadust ja korraldab hädaohus ja abivajava lapse edasist elu ning leiab lapse huvidest lähtuvalt lahendusi juhtumikorralduse põhimõttel koostöös teiste spetsialistidega;
  • teostab kodukülastusi lapse ja pere heaolu hindamiseks, selgitab välja lapse arvamuse;
  • lahendab asendushooldusteenusel olevate ning eestkostet vajavate lastega seotud küsimusi;
  • annab arvamusi kohtule lapse heaolust lähtuvalt vanemate vahelistes ja teistes vanema hooldusõigust puudutavates vaidlustes ning osaleb kohtuistungil kohaliku omavalitsuse kui eestkosteasutuse esindajana.

Nõuded kandidaadile:

  • laste heaolu spetsialist peab omama sotsiaaltööalast või muud kõrgharidust ning hiljemalt kahe aasta möödumisel alates teenistusse asumisest peab laste heaolu spetsialist omandama sotsiaaltöötaja kutse spetsialiseerumisega lastekaitsele;
  • alusteadmised lastekaitsetööst ning valdkonda reguleerivatest õigusaktidest;
  • varasem töökogemus sotsiaalvaldkonnas või töös laste ja peredega;
  • teadmised ja kogemus sotsiaalvaldkonna võrgustikutööst;
  • hea meeskonnatöö oskus;
  • baasteadmised asjaajamisest ja haldusmenetlusest;
  • oskus kasutada teenistuskohal vajalikke arvutiprogramme ja andmekogusid.
  • eesti keele valdamine kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas, vene keele valdamine suhtlustasandil;
  • olema avatud koostööks ja väga hea suhtlemis-ja kuulamisoskusega, heatahtlik, empaatiavõimeline, algatus- ja vastutusvõimeline, otsustussuutlik, kohusetundlik, aus ja lahendustele orienteeritud;
  • suutma töötada iseseisvalt, olema hea pingetaluvusega ja paindlik muudatustele tööülesannetes- ja tingimustes.

Kasuks tuleb erialane ettevalmistus ning varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses.

Omalt poolt pakume:
  • toetavat ja sõbralikku meeskonda;
  • konkurentsivõimelist töötasu;
  • kaasaegseid ja töötajasõbralikke töötingimusi;
  • enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi;
  • 35 kalendripäeva põhipuhkust ja 3 tasustatud tervisepäeva aastas.

Tingimused ja lisainfo:
Ametikohale kandideerijatel palume esitada avaldus koos palgasooviga, motivatsioonikiri, elulookirjeldus, koopia haridust tõendavast dokumendist ja kinnitus vastamisest nõuetele, mis on teenistusse astumiseks sätestatud avaliku teenistuse seaduses.

Kandideerimise dokumendid palume esitada hiljemalt 23. september 2024 kella 12.00ks digitaalallkirjastatult e-posti aadressile johvi@johvi.ee.

Lisainfot saab küsida sotsiaalteenistuse juhilt Sirli Tammistelt, telefonil 5342 1332 või sirli.tammiste@johvi.ee.